27 Aralık 2010 Pazartesi

İyi ki Doğmuş Boncuk Kuş...

Gönderen Eleneda zaman: Pazartesi, Aralık 27, 2010
24 Aralık 2006...Soğuk bir kış günü...Bendeniz o zamanlar bankacılar kervanında sürüklenip giden bir yolcu...İş güç almış başını gitmiş.Mesailer hak getire...Biraz da kendime bakmam lazım deyip çıkmıştım kuaför yoluna...Ama yine gidememiştim. Neden mi çünkü ailemizin boncuk kuşu mıstık gelmiş aramıza uzun uğraşlardan sonra..Geliş o geliş:)Mustafa'nın diliyle 'Eniç ve Ebiç' ikilisi olarak hemen kaynaşıverdik.Biz çok sevdik onu en çok da boncuk gözlerini...Bir de dışarıdaki gezmelerimizde bana benzettiler mi deymeyin keyfime:)Bu kadar keyiflenmenin üstüne benim kızımda (İçine Derya baykal kaçan arkadaşım, mıstığın annesi)Kübra'ya benzedi:)Zaten eda doğduktan sonra 40. gününde Kübraya götürdük edayı...(Annem bebeği 40. gününde kime götürürsen ona benzer der ısrarla...)
İşte bundan 3 gün önce Mustafa 4.yaşını bitirdi.Misafirlerimiz olması nedeniyle doğum gününe kapıdan uğrayıp resimde görmüş olduğunuz cupcakeleri sahibine teslim ettim.Şeker hamuruyla ilk denememdi çok başarılı olduğu söylenemez ama yine de güzeldi..O güzel gözlerine nazar değmesin diye nazar boncuğu kondurmaya çalıştım keklerime...Mustafa kekten çok hediyeme bayıldı o ayrı:)
Annesiyle babasıyla tabiki eniç amcası ve ebiç teyzesi ile uzun, sağlıklı ömürleri olsun hep mutlu olsun bizim boncuk kuş tabi bir de eda var artık onu nasıl unuturum...
Not:Farkettim ki hastalık,misafir,eminönünde güzel bir doğum günü alışverişi derken uzun zamandır yazamamışım.Bloğumdan en uzun ayrılığımın bu kadar olması dileklerimle:)

2 yorum:

nihan karaaslan on 27 Aralık 2010 17:49 dedi ki...

İlk deneme için gayet başarılı canım... Devamını bekliyoruz... Bir de oğluşumun şekerlerini de merakla bekliyorum:)

Eleneda on 27 Aralık 2010 18:08 dedi ki...

Çok mutlu oldum cnm.Azimle devam edeceğim inşallah..
ömerimin şekerlerine gelince emin ol senden daha çok heyecanlıyım,çok güzel olacak inşallah:)

 

ELENEDA Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei