4 Aralık 2010 Cumartesi

Adım Diye Demiyorum....

Gönderen Eleneda zaman: Cumartesi, Aralık 04, 2010




Elif olmak zordur
çünkü elif olmak
yuvarlak bir dünyada dik durmanın
dik ve önde
belki acıyla
ama vazgeçmeden durmanın
dünya ne kadar dönerse dönsün
olduğu yerde kalmanın adıdır elif olmak
kaç silah varsa elife çevrilir
elif hep olduğu yerdedir
silahlar patladığında ilk vurulan eliftir
zordur elif olmak
elif olmak hep vurulmaktır
elif olmak yalnızca elif olmaktır
ne b, ne t, ne s
elif  yalnızca elif
elif demeden hiçbir şey denilemez
ben elif dedim
artık her şeyi söyleyebilirim

MEVLANA IDRIS
Söyleyeceksen şarkını sesli söyle, eşlik eden biri bulunur elbet dünyanın bir yerinde...    

Adıma yazılmış en güzel şiirdir benim için...
Bir sürü şiir yazılmış Elife....Ama nedense tek bu şiir boğazımda kocaman bir düğüm yapar,bir başkadır yeri işte...Belki de şairin babamın memleketlisi olması nedeniyle özeldir ayrı tutarım.Mevlana İdris'in diğer şiirlerini de okumanızı şiddetle tavsiye ederim.

Görüşmek üzere...

0 yorum:

 

ELENEDA Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei