1 Aralık 2010 Çarşamba

Hareket Zamanı

Gönderen Eleneda zaman: Çarşamba, Aralık 01, 2010
Anne sıfatı...herhalde şimdiye kadar aldığım en güzel ünvan...
Bu güzel terim insana bu dünyadaki en güzel şeyleri yaşatıyor o ayrı ama pek bir görev yüklüyor  nedense:) Artık içinde anne-bebek kelimelerinin geçtiği herşeye karşı pek bir radar durumunda dolaşıyorsunuz.Çalışmama lüksüne sahip bir anne olunca da herşeyden daha rahat haberdar oluyorsunuz.Zaten araştırmacı ruhum üniversitede ortaya çıkmıştı artık zaptedilemez bir hal aldı. 'İnternetim sen çok yaşa'diye slogan atasım geliyor.İşte böyle bir anda haberdar oldum 'emzirme reformu hareketi'nden.Anne olsanızda olmasanızda siteye girdiğinizde ister istemez aynı havayı teneffüs edeceksiniz.Neden mi? Eminim ki etrafınızda bebeği olup daha emzirme dönemindeyken işe başlayan süt sağma makineleriyle birlikte yaşayan kimi zaman bunu tuvalette kimi zaman toplantı odalarında kızgın bakışlar altında(sanki ayıp birşey yapılıyor hissi uyandırılarak) sütünü sağmak zorunda kalan anneler vardır.Yasal süt izni olduğu halde yöneticileri tarafından engellenen anneleri saymadım bile...
Benim arkadaş grubumun çoğu çalışan ve çocuklu anne ya da anne adayı...Her ne kadar evde olsam da onların hikayeleri her zaman üzmüştür beni. Şimdi böyle bir hareketi görünce paylaşmadan edemedim.Lütfen siteyi ziyaret edin ve bu harekete destek verin. Şu an 1763 kişiye ulaşmışlar. neden daha fazla olmasın...

1 yorum:

Unknown on 10 Aralık 2010 09:52 dedi ki...

hep destek tam destek

 

ELENEDA Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei