13 Şubat 2011 Pazar

Ömer'in Şekerleri Aynı Kendisi Gibi...

Gönderen Eleneda zaman: Pazar, Şubat 13, 2011
Ömer aramıza geleli 1 ay olmuş ne çabuk geçmiş yine zaman...Üniversitedeki dostlardan Nihan'ın 2.bebeği,bebeklerimiz arasında 3. bebek ve ilk erkekimiz Ömer:)Yaklaşık bir ay sonra yine bir kız gelecek aramıza:Ela...Sağlıkla neşeyle inşallah...Arkadaşlarımın her bebeği ile bir kez daha teyze olma heyecanını yaşıyorum.Hepsinin ayrı bir geliş hikayesi var onları dinlemek gün saymak hiçbir kelimeyle tarif  edilemez.Bu sefer bu tarifsiz heyecana bir de şeker yapımıyla ortak oldum.Nihan doğumu nerdeyse bankada yapacak kadar çalıştığı için bir türlü kendi yapma fırsatı bulamadı. Benimle paylaştığında bu durumu hiç düşünmeden yapmak için atladım.Bebek şekeri hastalığımı da bilirler zaten.Bebek erkek olunca nedense şöyle süslü püslü şeyler yapmak tuhaf geldi bize...Kız çocuklarında süsün dibine vurduk resmen:)Bu sefer ağır olalım dedik bir de anne bebek figürlü şeyler istemedi,ortak kararla anahtarlıkta karar kıldık.Ama çok güzellerdi.Ortaya karışık 5 çeşit yaptım.Çok içime sindi hele anne ve anneanneninde beğenilerini alınca deymeyin keyfime:) İşte o şekerlerden bir kaç örnek size...










Bir de sepetimiz var tabi.Yine annemizin sadelik isteği ön plana çıktı.Hazetmedi arkadaşım tüllü müllü şeylerden:)Benim de içimden böyle birşey yapmak geldi.Sağolsun Nihanım da herşeyi çok beğenip beni bir gaza getirdi ki sormayın gitsin:)





Şimdi ise karşınızda şekerlerden daha tatlı küçük prensimiz Ömer...



Ne annesine ne de babasına benzemeyen bu sırıtık prens gaz sancılarıyla annesini üzse de bu gülümseme herşeye değiyor galiba .Bir de Ömer'in bir ablası var ki Duru,o hala Ömer'in nereden gelip de annesinin kucağına konduğunu çözmeye çalışıyor.



Bu kuzu hem ailesine hem de Elif Teyzesi'ne şans getirir inşallah.Ben anahtarlığımı taktım bile.(Favorim atlı olandır).Kim bilir belki, teyzesine yeni kapılar açar bu anahtarlık.Ben de buradan paylaşırım.
Sevgiler herkese...




1 yorum:

nihan karaaslan on 14 Şubat 2011 16:15 dedi ki...

Canım benim ,
Ellerine kollarına sağlık,
Süper oldular...
Ben başta olmak üzere herkesler çok ama çoooooook beğendi...
İnşallah başka bebişlerde senin şekerlerden dağıtma fırsatı bulabilirler...

 

ELENEDA Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei