10 Şubat 2011 Perşembe

Haberler....

Gönderen Eleneda zaman: Perşembe, Şubat 10, 2011
Malumunuz erken kalkan bir kızım var.Her bebek böyledir düşüncesini yerleştirdiğim için kafama malumunuz diyorum. Aksini düşünmek bile istemiyorum çünkü.(Yoksa piyango bana mı vurdu onu da bilmiyorum).Neyse bu canavar erken kalkınca otomatik olarak anne de erken kalkar ve böylece gün erken başlar.Sırasıyla bütün kanalların sabah haber programları izlenir.Çünkü Eda kalkar kalkmaz biriktirdiği enerjiyi oyuncaklarında harcamaya başlar hem de gece yatmadan önce kaldığı yerden:) Gerçekten gözlemledim kaç kez hem de.Gece yatmadan önce en son hangi oyuncağıyla oynadıysa sabah da uyanınca ilk iş aynı oyuncağına gitmek oluyor.Sizi bilmem ama bu her seferinde bana komik geliyor.(Yine konu dağıldı).
Eda oyuncaklarına dalmış ben de bu haberleri izlerken yine güzel şeyler öğrendim.İlk kez meclisteki kadın milletvekillerimizin bir işe yaradığını düşündüm mesela.iki kadın milletvekilimiz tecavüz suçlularının hadım edilmesi ile ilgili bir yasa tasarısı hazırlamışlar son şekillerini vermek için çalışıyorlarmış.Kendimi garip hissederek çok sevindim.Gerçi tecavüz suçunu tekrarlamış suçlulara yani hastalara bu yapılacakmış ama bu bile bir adımdır.Yurt dışında bir çok ülkede bu yapılmakta  özellikle A.B.D başta olmak üzere bir çok Avrupa ülkesinde. Gün geçmiyor ki gazetelerin 3. sayfalarında bir tecavüz haberi okumayalım ya da çocuklara yapılan cinsel istismar olaylarına tanık olmayalım. (ki anne olduktan sonra daha bir canımı acıtır oldu bu pedofili hastalarının aramızda dolaşması) Biz de çanak tutuyoruz bu hasta insanlara. Nasıl mı? Eskiden küçücük çocuklara makyaj yapıp büyükleri taklit etmeleri bana değişik hatta eğlenceli gelirdi.' Ay şu fırlamaya bak nasıl da güzel yapıyor' derdim. Şimdi ise tüylerimi diken diken ediyor. Çünkü o bizim eğlenceli yetenekli diye adlandırdığımız çocukların bu hallerinden farklı uyarılar alan hastalar maalesef aramızda .Bakınız Vog dergisinde yer alan fotoğraflara...Milliyet gazetesinde bir haber yer almıştı bunula ilgili.Bu 6 yaşındaki kızlardan biri benim kızım olsa böyle bir çekimde yer almasına izin verir miydim.VERMEZDİM. Hem de kesinlikle...Anne olduktan sonra hele kesinlikle HAYIR...Daha doğrusu mantıklı bir neden bulamadım bu fotoğraflar için...(Fotoğraflardan örnekler koymadım burada yer alması bile rahatsız etti beni aslında) Sonuç, yasa tasarısının hazırlanıp kabul edilmesi için canı gönülden dua ediyorum.Kabul edildiğinde yine buradan paylaşırım umarım..
Gelelim diğer bir güzel habere  Türkiye'de doğan bir fil yavrumuz var artık:)Gerçekten çok sevimli  bir görseniz izlemenizi tavsiye ederim.Bu haberde ilginç gelen bir şey vardı o da hamilelik süreci...(Anne olduk ya için de doğum hamilelik anne bebek kelimelerinin geçtiği herşeye kulak kabartır oldum) Bu sürecin ciddi anlamda uzun olduğunu biliyordum ama tam gününü bilmiyordum zaten mantık olarak 110 kilo doğan bir canlının oluşum ve büyüme evresi uzun olacaktır elbette ama bunun 610 gün olduğunu bilmiyordum.Amanın  dedim birden ne kadar uzun bir süre...Gerçi insanoğlu yaklaşık 280 günde ortalama 3 kilo doğuruyorsa fillerde inanılmaz bir metabolizma var demektir.Bunu da bilgi bankamıza ekleyelim hemen:)
Şimdililk benden bu kadar...Güzel haberler alarak güzel güzel günler geçirmemiz dileklerimle...Sevgiler herkese...

0 yorum:

 

ELENEDA Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei