11 Nisan 2011 Pazartesi

Yine,Yeni,Yeniden...

Gönderen Eleneda zaman: Pazartesi, Nisan 11, 2011
Şu blogların kapanması olayı var ya resmen yılan hikayesine döndü.Hele blogunuza girmeye çalıştığınızda 'Mahkeme kararıyla...'diye başlayan yazı insanın sinirlerini alt üst ediyor.Israrla ve sabırla bekledim ama buraya kadar.Okuduğum şu haber zaten boşuna beklediğimin en büyük göstergesiymiş de haberim yokmuş...Şimdi de 'r' harfini bekleriz canım ülkemde.Güler misin ağlar mısın işte tam trajikomik...
E şimdi nasıl yazıyorum peki?Herkesin yaptığı gibi DNS ayarlarını değiştirerek.Daha önce başka bir siteye giremediğimde yapmıştım böyle bir şey.'Yok dedim bu sefer sabırla bekleyeceğim' ama sınavı geçemedim yine. Bu arada ne yaptım peki blogu wordpress adresine aktardım ama bir türlü yazmak gelmedi içimden.Herşeye rağmen azimle yazmaya devam eden arkadaşlarımı takip ettim,yeni anneler yeni bloglar keşfettim.'Her işte hayır vardır' denilen özlü söz hayatımın her evresinde beni yanıltmadı:)Çok bereketli geçti yani bu kapatma olayı.Çok şey öğrendim keşfettim bol bol da fotoğraf çektim.Tabi ki en çok fotoğraf Eda'ya ait.Zamanla paylaşırım inşallah yine bir aksilik olmazsa...

0 yorum:

 

ELENEDA Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei